Organisatieveranderingen
vragen creativiteit

 

Complimenten voor deze
projectleider

'Belangrijke organisatieveranderingen vragen om het betrekken van alle medewerkers. Dat klinkt makkelijk maar is niet eenvoudig te realiseren. ForceFive heeft de creativiteit in huis om belangrijke zaken op een speelse en verrassende wijze te communiceren. Met hun hulp hebben wij in het iChange veranderprogramma van ING Operations & IT Banking mensen geïnspireerd en in beweging gebracht.' Ans van Dalen, ING

 

'Naar aanleiding van voortreffelijke referenties, heeft ForceFive bij PGGM een prima job gedaan. Met een projectleider die mij, ongeacht de inhoud van de boodschap, snel en tijdig wist te informeren.  ForceFive bracht met deze projectleider een prima resultaat.' Paul Loven, PGGM

 


 

Communicatie als
tweerichtingsverkeer

 

Model als leidraad voor
toekomstig doel

'Je programma mag nog zo mooi zijn en goede dingen doen; als je er niet over communiceert wordt het niets. ForceFive brengt bij ons structuur en creativiteit in de communicatie over een complex programma.' Sabijn Timmers, Nationale-Nederlanden

 

'Mooi is om nu te zien dat het uiteindelijke model dat we hebben gedefinieerd steeds dient als leidraad. Elke keuze, inrichtingsvraag wordt beantwoord kijkende naar het uiteindelijke model, ons toekomstige doel.' Paul Slot, KPN

 


 

Transparantie en sturing
door Service Catalogue

 

Programmamanager met
voeten in de modder

'ForceFive heeft ABN AMRO ondersteund in het proces om te komen tot een bruikbare Service Catalogue. Zonder de hulp van ForceFive zou dit een langdurig proces zijn geweest.' Rob de Haas, (voormalig Group CIO), ABN AMRO

 

'De ervaren ForceFive programmamanager heeft sterk bijgedragen aan het neerzetten van de regieorganisatie voor deze outsourcing. Niet als afstandelijke projectmanager, maar als centrale spil met de voeten in de modder.' Rob Visser, ING

 

Lees meer over wat onze opdrachtgevers van ons vinden_